svētdiena, 2012. gada 1. aprīlis

paika

Kolēģis ar asiņojošo kuņģi stāsta, ka kuņģim nekas nevar kaitēt vairāk kā smēķēšana. Pats ar sevi lepojas jau no 24. janvāra. Bet mani jau labu gabalu moka pārtikas kaitīguma nemiers. Vēl mani moka tie ziemai sarūpētie liekie kilogrami, kuri ar vērā ņemamu un acij netīkamu inercīti turpina vairoties. Nespēju nonākt pie veselīgas un izdevīgas ēdienkartes, jo absolūti viss, kad par to aizdomājos, liekas neveselīgs. (!!!) Man šī neizglītotība patiešām nedod mieru, tāpēc labprāt uzklausītu jūsu gudros padomiņus.

p.s. Esmu iepazinusies ar Kaspara Strazdiņa blogu, bet, šķiet, ka tas vīrs neēd vispār.

6 komentāri:

  1. hehe
    Varu tev tik vienu, ja var, tad vajag atteikties no maizes, makaroniem, kartupeļiem un visiem šāda veida produktiem. Aizstājot tos ar dārzeņiem un augļiem. Dzert nenormāli daudz ūdeni + kādas sportiskas aktivitātes. Un vienmēr piedomā kā tu ēd, nekad nedrīgst sasteigt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. bet kāpēc tad tajā paikas piramīdā vislielāko kluci aizņem tieši maize, makaroni un kartupeļi, ja tos nav ieteicams ēst? un, ja galvenokārt pārtiek no augļiem, dārzeņiem, kuņģis nesarūgst, zobu emalija nenokūst?
      un augļi, dārzeņi patiešām nav kaitīgi? tie taču arī ir sapotēti un saķīmiķoti, vai der tikai tādi no dārza plūkti? bet paša mēslotā zemītē jau arī visādi nezvēri var iedzīvoties. un kā ir ar konservētiem produktiem? zaļajiem zirņiem, kukurūzu? tie ir veselīgi? vai tad kaut kas, kas ir konservēts, vispār var būt baigi veselīgs? un piena produkti? fuuuuuck, don't understand

      Dzēst
    2. Ja tu visu vēl dziļāk ņem, tad gandrīz labāk ir nomirt, jo visu ko ēd, dari vai elpo ir ļoti ļoti kaitīgi.Neesmu nekad dzirdēju, ka no augļiem iekšā veidotos vīns. Dārzeņi, salāti, gurķis, manuprāt ir labākais. Sautēti dārzeņi, pieliec gaļas gabaliņu un būs labi. Protams, nedrīgst dzert nevienu krāsaino dzeramo, nekādi čipši vai visi pārējie sūdi. Nē, nu ja tu uz visu skaties tā, tad protams, tikai jāpērk BIO produkti, par kuriem galvu arī ķīlā nelieku. Konservētie produkti nav labi, labāk visu ēst svaigu. Bet Edīt, es nezinu kas tev garšo. Arī sevi mocīt un neēst ja tev ļoti garšo maize ar speķi, tikai samazini devas. Vakarā ēd mazāk u.t.t. Tev ir netā jāpalasa. Es jau īsti ar nevaru te gudri izrunāties, jo esmu atteikusies no daudzām lietām, bet neesmu neko daudz zaudējusi.

      Dzēst
    3. mīļš paldies par atsaucību! būsi laikam manā cerību pilnajā brūcē iebērusi sāļo realitāti. tieši par to arī ir stāsts - ka absolūti viss ir kaitīgs, ēdiens nogalina! :D par to, kā kļūt tievam, man aptuveni ir skaidrs, bet neveselīguma nemieru tas neatrisina. un par internetā palasīšanu varu teikt vienu - ja esi ietekmējama dvēsele, nedari to. viss, ko tu gala rezultātā sapratīsi, ir, ka neko nesaproti un ka viss tevi dzen kapā, līdzīgi kā sigita saka pirmajā teikumā. līdzīgi kā palasot slimību aprakstus.

      Dzēst
    4. Es tev pilnībā piekrītu, par to internetā palasīšanu. Nekad īsti pati neesmu lasījusi, tik visu uz sevi no dzirdētā izmēģināju un tad jau pats saproti kā vari izdzīvot. Lai tev veicas :)

      Dzēst
  2. ahahahah, Edīt, kā es smejos tagad par šiem komentrāriem! Tik tipiski un mīļi

    AtbildētDzēst