otrdiena, 2012. gada 2. oktobris

man vēl daudz jāmācās

Satiku vienu foršu zēnu bez liekām jūtām un izteicos pārmetoši. Nezinu kāpēc. Pati ne reizi vien esmu par to iepelta, jo patiesībā mani vairāk kaitina pretējais grāvis - tā nejēdzīgi lielā emocionalitāte. Biju pat strikti nolēmusi nepatikt zēniem, kuri raud biežāk par mani. Es droši vien nebūtu tā labākā māte gejam, lai gan nedaudz par gejiem iefanoju un parasti aizstāvu. Tādiem seksīgiem gejiem.
Un vispār, salīdzināt var tikai kāju izmērus vai cisku platumu, ne jau tādas kosmiskas radībiņas kā jūtas. Bet tā jau laikam viskrutākā ir iekāre un visstulbākā - greizsirdība. Ar pirmo viss lieliskais var rasties, ar otro beigties.
Vēl baigi stulbi ir baidīties un negribēt dzīvot. Jo ar dzīvi jau vajag spēlēties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru