svētdiena, 2017. gada 12. februāris

man tev ir pārsteigums

mīlestības izmaksas
uz šokolādes tāfelītes
un tavs precīzais zobu sakodiens atstājis senas rakstu zīmes

man vajag istabu apgriezt otrādi
dusmās no skapjiem izlaist lupatu zarnas
sagaidīt piektdienas neatliekamo draugu palīdzību
lai zem uzdzīves ķeizargriezieniem
nogultos pats

un tikai no rīta saprotu
mana dzīvotgriba atrodas avārijas stāvoklī

dažreiz es stundām ilgi vārtos pa gultu
aiz loga gadiem ilgst ziema
caur plāno ledus membrānu skan tava balss
un nebūtu nekāds brīnums ja es pazaudētu prātu
aiz gultas vai kādiem no istabas kaktiem

(c) Jānis Tomašs

7 komentāri:

  1. Drošu un tūlītēju aizdevumu.
    Man ir kapitāls, kas tiks izmantotas, lai piešķirtu īpašu aizdevumu
    īstermiņā un ilgtermiņā no 2000 eiro līdz 1000000 EURO ikvienam
    nopietni vēlas šo aizdevumu. 3 % procentu gadā saskaņā gatavs summu, jo
    tiek īpaši es esmu nav pārkāpj augļošanu akts. tu vari
    no 3 līdz 25 gadiem, atkarībā no gatava atmaksāt Maxim. Tas ir, lai jūs varētu redzēt
    ikmēneša maksājumiem. Es aicinu tikai apstiprinājumu par parādu
    ar roku sertificētu un arī daži dokumenti jāiesniedz.
    robertogiroux123@Gmail.com

    AtbildētDzēst
  2. Ātra kredīta piedāvājumu.
    Man ir kapitāls, kas jo īpaši izmantos, lai īstermiņā un ilgtermiņā, sākot no 5000 EUR 1000000 euro nopietna persona, kas vēlas šo kredīta aizdevumu. 4 % procentu saskaņā ar gatavs summu gadā, jo īpaši es esmu nav pārkāpj augļošanu akts. Maxim var atmaksāt no 3 līdz 25 gadiem, atkarībā no gatava. Tas ir, lai jūs varētu redzēt ikmēneša maksājumiem. Es jautāju kā rokraksta sertificētu parādu un arī daži dokumenti atzīšana sniegt. Te ir mana e-pasta adrese. rosanachevalier56@Gmail.com

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki, vai meklējat ļoti īstu aizdevumu? Ar ērtu procentu likmi? Pārstrādā 24 stundu laikā. Vai jūsu bankas un citas finanšu iestādes esat pastāvīgi noraidījis? Uzticības fondi piedāvā aizdevumus no 1,000.00 līdz 50,000,000,00 ar 3% procentu likmi. Sazinieties ar mums šodien pa e-pastu: trustfunds804@outlook.com

    AtbildētDzēst
  4. Labdien!
    Vai jums ir nepieciešams aizdevums? Vai jums ir nepieciešams ārkārtas finansējums jūsu projektam vai citiem mērķiem? Vai jums ir parāds, un jums ir nepieciešams parādu konsolidācijas aizdevums? Mēs esam šeit, lai palīdzētu jums finansiāli, jo mēs piedāvājam ātrus un uzticamus aizdevumus ar procentu likmi 2% apmērā cilvēkiem, uzņēmumiem un sabiedrībām visā valstī. Mūsu noteikumi un nosacījumi ir skaidri un ļoti saprotami. Mūsu ilgums ir līdz 30 gadiem atkarībā no nepieciešamā aizdevuma apjoma un darījums ir 100% drošs un drošs visiem klientiem. Plašākai informācijai un, lai pārbaudītu, vai jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu
    (victoriasalgadoloanfirm@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  5. Vai jums nepieciešama LOAN for Business vai nepieciešama personīgā kredīta piešķiršana. WIN-TRUST HIPOTĒKU AIZDEVUMU KOMPĀNIJA piedāvā ilgtermiņa un īstermiņa aizdevumus privātpersonām un uzņēmumiem. Šeit jūs varat pieteikties uz ātru aizdevumu un ērti to saņemt. Lai iegūtu sīkāku informāciju par mūsu LOAN piedāvājumu, jums ir ieteicams šodien sazināties ar mūsu biroju pa e-pastu. Mēs esam lepni teikt, ka, neskatoties uz globālo ekonomisko nenoteiktību, mēs joprojām esam viena no visātrāk augošajām neatkarīgajām finanšu kompānijām pasaulē. Sazinieties ar mums šodien mūsu e-pastā: dporterwintrustmortgage@outlook.com jūsu biznesam / personiskiem aizdevumiem.

    AtbildētDzēst
  6. Sveiki, es esmu āķi, kas šobrīd dzīvo Dubajā. Es esmu atraitne ar četriem bērniem, un man bija iestrēdzis finansiālais stāvoklis 20145. gada maijā, un man vajadzēja refinansēt un maksāt rēķinus. Es mēģināju meklēt aizdevumus no dažādām aizdevumu firmām, gan privātām, gan korporatīvām, bet nekad neesmu veiksmīgs, un lielākā daļa banku samazināja manu kredītu. Bet, tā kā Dievam tas būtu, es iepazīstināju ar Dieva sievieti ar privātā aizdevuma aizdevēju, kurš devis manu aizdevumu 850 000 ASV dolāru apmērā, un šodien esmu uzņēmuma īpašnieks, un mani bērni šobrīd labi darbojas, ja jums ir jāsazinās ar jebkuru uzņēmumu lūdzu, sazinieties ar Julie Jones kundzi pa e-pastu @ (juliejonesloancompany@yahoo.com). Piezīme: Šī lapa ir tulkoja mašīntulkošanas programmatūru, klikšķiniet šeit, lai iegūtu angļu valodas versiju. viņa nezina, ka es to daru, bet tagad esmu tik laimīga, ka es nolēmu ļaut cilvēkiem vairāk uzzināt par viņu un arī es vēlos, lai Dievs viņu svētī vairāk. Jūs varat sazināties ar viņu pa viņu pa pastu. juliejonesloancompany@yahoo.com vai caur whatsAPP (+234 808 604 3817)

    AtbildētDzēst
  7. Sveiki, es esmu āķi, kas šobrīd dzīvo Dubajā. Es esmu atraitne ar četriem bērniem, un man bija iestrēdzis finansiālais stāvoklis 20145. gada maijā, un man vajadzēja refinansēt un maksāt rēķinus. Es mēģināju meklēt aizdevumus no dažādām aizdevumu firmām, gan privātām, gan korporatīvām, bet nekad neesmu veiksmīgs, un lielākā daļa banku samazināja manu kredītu. Bet, tā kā Dievam tas būtu, es iepazīstināju ar Dieva sievieti ar privātā aizdevuma aizdevēju, kurš devis manu aizdevumu 850 000 ASV dolāru apmērā, un šodien esmu uzņēmuma īpašnieks, un mani bērni šobrīd labi darbojas, ja jums ir jāsazinās ar jebkuru uzņēmumu lūdzu, sazinieties ar Julie Jones kundzi pa e-pastu @ (juliejonesloancompany@yahoo.com). Piezīme: Šī lapa ir tulkoja mašīntulkošanas programmatūru, klikšķiniet šeit, lai iegūtu angļu valodas versiju. viņa nezina, ka es to daru, bet tagad esmu tik laimīga, ka es nolēmu ļaut cilvēkiem vairāk uzzināt par viņu un arī es vēlos, lai Dievs viņu svētī vairāk. Jūs varat sazināties ar viņu pa viņu pa pastu. juliejonesloancompany@yahoo.com vai caur whatsAPP (+234 808 604 3817)

    AtbildētDzēst