sestdiena, 2021. gada 2. oktobris

 Esmu slepeni iemīlējusies svešiniekā, bet vakar gadījās pārdozēt vīnu, un izstāstīt to vismaz trīs cilvēkiem, ieskaitot svešinieku un dzīvesbiedru. Atpakaļceļa vairs īsti nav, ūdens ir izliets, un noslēpums sagandēts. Bet man ir plāns. Mēģināšu kādu laiku turēt mēli aiz zobiem, un izlikties, ka nekas nav noticis, līdz visi par to aizmirsīs, izņemot, protams, mani. Un es atkal varēšu būt Kalendārs ar savu izdomāto mīlu pret svešinieku. Plāns nav slikts, bet grūti realizējams. Lai gan man varbūt vajadzētu vairāk ticēt saviem spēkiem, un kādu dienu es varbūt stāvēšu blakus noslēpumu turēšanas pjedestālam par godpilno ceturto vietu. Esmu dzirdējusi, ka būt ceturtajam ir daudz ļaunāk ka 327. Es vienkārši gribētu zināt, kā tas ir. 

Arī citādi mana dzīve šobrīd ir gana patīkama. Esmu laimīgs cilvēks, ja gribat dzirdēt. Uz sauli un veselību es ceru, pārējais man ir.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru